پیش فرض

انواع استخر شنا کدامند و چه مزایایی دارند؟

استخرها فقط منبع آرامش و تفریح ​​نیستند. آنها بازتابی از سبک زندگی و حس زیبایی شناختی فرد هستند. استخرها چه در حیاط خلوت، چه روی پشت بام و چه در فضاهای داخلی ادغام شده باشند، دارای مجموعه ای از طرح ها و عملکردها هستند. وجود یک استخر در محوطه یک خانه – خواه آپارتمان، خانه ییلاقی یا دوبلکس – ابعادی مجلل و تفریحی به فضای زندگی می بخشد. استخر ارزش زیبایی شناختی را اضافه می کند، به عنوان یک نقطه کانونی برای گردهمایی ها عمل می کند و کیفیت کلی زندگی ساکنان را افزایش می دهد. نگهداری انواع استخر شنا نیز با برنامه ریزی بسیار ساده است و قرص کلر و مواد شیمیایی را باید همیشه اندازه گیری کنید.

انواع استخر شنا

استخرهای درون زمینی

این استخرها در داخل زمین تعبیه شده اند. آنها برای اوقات فراغت، ورزش و میزبانی مجالس اجتماعی ایده آل هستند. آنها می توانند از بتن، فایبرگلاس یا وینیل ساخته شوند. استخرهای بتنی بادوام ترین و قابل تنظیم هستند.

استخرهای روی زمین

اینها در داخل زمین تعبیه نشده اند بلکه بالاتر از سطح زمین نصب می شوند. این یک گزینه مقرون به صرفه برای شنا و آرامش است. آنها معمولا از کیت های پیش ساخته، از جمله موادی مانند فایبرگلاس یا قاب های فولادی با آسترهای وینیل ساخته می شوند.

استخرهای سرریز

آنها همچنین به عنوان استخرهای لبه ناپدید شناخته می شوند، به گونه ای طراحی شده اند که توهم امتداد آب به افق را ایجاد کنند. آنها ارزش زیبایی شناختی املاک را با مناظر منظره افزایش می دهند. آنها به مهندسی دقیق نیاز دارند تا اثر یک لبه ناپدید شونده را ایجاد کنند که اغلب به دلیل ساخت و ساز پیچیده گرانتر است.

استخرهای لپ

استخرهای باریک و طولانی که برای دورهای شنا طراحی شده اند. آنها برای علاقه مندان به تناسب اندام که به دنبال یک تمرین شنا خوب هستند ایده آل هستند. استخرهای لبه دار معمولاً به شکل مستطیل هستند و می توانند در زمین یا روی زمین ساخته شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا